15 Eylül 2010 Çarşamba

BLOG UZMANLARI BİR SORUM VARRR???:((


Selam arkadaşlar

Birsüredir ufak bir sorun gözlemliyorum...Ama anlayamadım bir türlü...bu yüzden

sorayım dedim..aranızda bu işin uzmanları da var belki yardımcı olursunuz

dedim...Şimdi ben sizlerin bloglarını izlemeye alırken şöyle bir şey

oluyor...Bazıları direk izlemeye aıyor,bazıları google frien coonect açıldıktan

sonra...Bazı blogcu arkadaşların blogunu izlemeye alırken profil resmim

görünüyor,bazılarında ise sanki blog sahibi değilmişim gibi şu izleme tablosunda

kafa resimlerden gözüküyor...Ve bu beni çoook sinir ediyor...Kendi blogumun profil

resminin görünmesi gerek...bu sorun bendenmi kaynaklanıyor...yoksa karşı

bloglardanmı çözemedim...

Yardımcı olacak ve bu sorunun nedenini bilen varsa

lütfennnn yardımmm(^_^)

2 yorum:

  1. tatlım sisteme hesabını google olarak tanıtman lazım
    yani gmail hesabını
    Eğer güvenebilirsen mail adresime şifrenle mail adresini yaz yolla sonra tekrar değiştirirsin ben halledip bi teslim edeyim
    Mail adresim portinindunyasi@gmail.com
    Blogum da portinindunyasi.blogspot

    YanıtlaSil
  2. canım blogdaşım çok sağol ilgilendiğin için...

    YanıtlaSil