19 Eylül 2010 Pazar

YAŞASINNN OKULLAR AÇILIYOR....:)


SELAMLAR HERKESE,

Yoğun ve yorucu bir haftadan sonra blogumda yazmak ne güzelll...Evet yoğundum çoook yoğundum..Çünkü mağazamızda yeni sezon hazırlıklarına başladık...Bu hafta hergün fabrika fabrika,toptancı toptancı dolaşıp yeni sezon ürünlerin seçimiyle ve siparişiyle ilgilendim...Bunu hemen bitireyim dedim..Çünkü canım öğrencilerim aramaya başladılar bile...Hepsini çok özledim...Çok yakında derslerim başlar yani...Bu demek oluyorki artık çok ama çok daha yoğun olacağım...Gerçi okullar açıkken hayatım daha planlı ve programlı oluyor...yatış-kalkış saati-yemek yapma saati-küçük adamın anaokulundan geliş saati-onunla ilgilenme saati saati-ders saati- artık birde mağazaya uğrama saatim olacak tabi(^_^)filan falan listem uzun yani..Ama planlı olmak daha iyi oluyor herzamn..Ama bu hafta yorulduğuma değdi...Modakolik Mağazası için çok ama çok güzel ürünler geliyor inşallah...Çok hoş çantalar, son trendlere uygun kıyafetler,çeşit çeşit takılar ve tabiki yepyeni eşarplar...Hepsi çok yakında sizlerle buluşacak inşallah..

Ve sonunda yaz tatilinin sonuna geldik...Bugün artık son gün...Yarın ders başlama zili çalacak..

Bundan dolayı tüm öğrencilere Rabbim zihin açıklığı versin inşallah....Okul çağında evlatları olan tüm blog komşularımın evlatlarına da başarılar dilerim...Ve tabiki meslektaşlarıma da başarılı ve güzel bir eğitim yılı diliyorum...Siz değerli annelerede sabırlar tabiki...Sakın desteğinizi ve ilginizi evlatlarınızdan eksik etmeyin..Muhakkak dersleri için vakit ayırmayı unutmayın...

Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum....

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder