31 Temmuz 2010 Cumartesi

BEN GELDİMMMM...YENİ BİR ÇEKİLİŞE VARMISINIZ????

Herkese Selamlar...

1 hafta olmuş bloguma yazmayalı...mağlum yoğunluktan dolayı...ama artık yavaş yavaş düzenimiz oturmaya başladı.Bloga döndüm hemde bir sürpppzleeee....

Düşündümde diğer hediye çekilişimizden bayağı vakit geçmiş.birde Modakolik
Mağazasının açılışını kutlamamız lazım dimi ama.Açılış şerefine bir çekilişe varmısınız??.

Henüz tam karar veremedim.acaba yine eşarp çekilişimi yapsak yoksa Modakolik Mağazasını ürünlerinden biri içinmi yapsak.ikincisi daha ağır basıyor sanki.Eee tabi açılışı kutlayacağız ya.Büyük ihtimalle hafta başı çekiliş bilgilerini sunarım...

Bu arada mağazanın her köşesini ve ürünlerinde tek tek resimlerini çekmeye başladım.Yakında onlarıda yayınlarım.

Blog olarak Modakolik için ayrı bir blog açmamaya karar verdim.Bu blogun içinde Modakolik etiketi altında paylaşımları yapacağım.Ama facebookta Modakolik Bahçelievler olarak sayfamızı açtık.İsteyen herkes ekleyebilir.Oradan ürünleri,indirimleri daha rahat takip edebilirsiniz.

Şimdilik bu kadar...

Tekrar görüşene kadar Sevgiyle kalın...

EŞARPKOLİK

6 yorum:

  1. Hayırlı olsun Rabbim bol kazançlar versin inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Mağzanız hayırlı olsun adını çok beğendim. Size yakışır bişey olmuş ::)

    YanıtlaSil
  3. beklemedeyiz sevgili eşarp kolik:))

    YanıtlaSil
  4. Bence eşarp olsun. Magazada ne gibi ürünler mevcut ki ???

    YanıtlaSil
  5. Magazaniz hayirli olsun sena ablacim.
    Mevlam bol bol hayirli kazanclar nasip etsin..
    Insallah magazaniza ugramak nasip olur.
    Hediye cekilisine bende katilmak isterim

    YanıtlaSil
  6. eşarplar çok güzel facebooktan baktım ürünleriniz çok güzelde istanbulda yaşamaynlar nasıl alıcak ürünlerin fotoğraflarını buraya koyacakmısınız

    YanıtlaSil