20 Temmuz 2010 Salı

YİNE, YENİ, YEPYENİ EŞARPLAR.....

Merhabalar....

Önce derin bir ohhhh çekerek başlamak istiyorum.Dün akşamdan beri uğraştığım resim yükleme işini sonunda bitirebildim...Yaaaa bu işin daha kolay bir yolu varmı arkadaşlar...Bilen varsa ne olur paylaşsın..Bir iki resim yüklemek sorun değilde böyle çok resim yüklemek zor oluyorrrr:::(((

Gelelim eşarplara....Beklenen ve istenen puantiyeli eşarplara sonunda kavuştuk...Dünden beri maillerde gelmeye başladı...Canlar Puantiyeli eşarpların 3er resmini çektim.daha iyi anlamanız için.Çünkü köşeleri farklı renklerde.Umarım anlaşılır olmuştur...Puantiyeli eşarplarla beraber gelen diğer eşarplarında resmlerini yükledim....Lütfen eşarp kodlarına dikkat edin de bir yanlışlık olmasın.Eşarplar beğeninize sunulmuştur dostlar....

Ben yarın sabah erkenden çıkıp akşama kadar yokum....Siz mail ve yorumlarınızı bırakırsanız Zannetmeyinki cevap vermiyorum...Akşam gelince hepsini tek tek okuyup cevap verecem inşallah.Zaten yorgun argın gelip sizden gelenleri okumak beni çoook mutlu ediyor...(^_^)


Şimdilik bu kadar...

Kendinize iyi bakın...

Kucak dolusu sevgi ve iyi dilek bıraktım almayı unutmayın...(^_^)

VE İŞTE BEKLENEN RESİMLER

YENİ EŞARP KATALOĞU





VL 7








VL 8






VL 9








VL 10







VL 11







VL 12







VL 13







VL 14








VL 15







VL 16





VL 18





LV 19





LV 20





LV 21





GC 6





GC 7





BR 9





CD 5





CD 6





CD 7





CO 3





CO 4






BL 1






BL 2




BR 7









BR 8






LV 17









LV 18










GC 4







GC 5




.................DİĞER EŞARPLAR............





VL 1










VL 2










VL 3










VL 5







LV 2









LV 3











LV 5










LV 6












LV 8










LV 9










LV 10










LV 11








LV 12










BR 2








BR 3









BR 4










BR 6








LO 1







GC 1







GC 2







GC 3







CD 1







CD 2







CD 3











CD 4





FR 1








CH 1







CO 1

8 yorum:

  1. eşarp deyince akan sular duruyoo hepsine bayıldım bennnnnn

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy çıldırdımmmmm bu kdarmı güzel olur modeller yaa hele şu keman olup notalı varya bittim bittim süperrr yaaaa

    YanıtlaSil
  3. öncelikle dükkanın hayırlı olsun cnm.Allah bol helal rızık versin inşaallah...eşarplar da çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. @hatice-xcelis: bencede eşarpları beğenmemek mümkün değil

    sihirli sepet: Amin canım...çoook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ACABA EŞARPLARIN FİYATLARI NE KADAR?

    YanıtlaSil
  6. Eşarplar çok güzel gerçekten çok beğendim,yeni dükkanınız da hayırlı olsun
    Her ile gönderim yapabiliyor musunuz?
    http://portinindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. PORTİ:Beğendiğinize çok sevindim.Evet PTT kargo ile her ile gönderiyorum.Eşarbı teslim alırken kapıda ödeyebiliyorsunuz....

    YanıtlaSil