24 Temmuz 2010 Cumartesi

MODAKOLİK MAĞAZASI BUGÜN AÇILIYORRRR....


Merhabalar,

haftalardır yaşadığım yoğunluğun sonuna geldik çok şükür.
Bugün Allahın izniyle saat 12:00 da mağazamız açılıyor..Yolu Bahçelievlere düşen herkesi herzaman beklerim...

birçok ünlü markanın ürünlerini birarada bulabilceğiniz MODAKOLİK'e uğramadan alışverişlerinizi tamamlamayın...(^_^)

Şimdilik bu kadar hazırlanıp çıkmam gerekiyor.

Ben akşama kadar yokum.Akşam gelince maillere ve yorumlara cevap yazarım....

MODAKOLİK MAĞAZASI

Çalışlar cad. No: 55 Bahçelievler (Bahçelievlerden Bakırköye giden yolda İncirli köprüsüne gelmeden sol tarafta.Ziraat Bankası ve İsmek Binası karşısındayız.)


Kucak dolusu sevgiler.....

EŞARPKOLİK

13 yorum:

  1. hayırlı olsun.Allah hayırlı müşteriler versin.

    YanıtlaSil
  2. Canım hayırlı uğurlu olsun inşallah İstanbulda yaşasam da ziyaret etsem, çok isterdim ama malesef ankaradayım
    bol ve hayırlı kazançlar

    YanıtlaSil
  3. bir iki gun icinde ugramayi dusunuyorum :))

    cok zevkli:) hayirli olsun yeni dukkanin

    YanıtlaSil
  4. canımm hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olur inşaallah cnm...

    YanıtlaSil
  6. canısı hayırlı kandiller.. açılışa bebişlerden dolayı gelemedim ama akşam bekledim yani postunu ama senden ses yok :) yorgunluktan olsa gerek...neyse bunlar güzel yorgunluklar. tekrar hayırlı olsun ...görüşmek dileği ile vede dualarda hatırlanmak...

    YanıtlaSil
  7. UĞURBÖCEĞİM:Çok sağol canımcım...

    HİLAL:Teşekkürler canım yolun İstanbula düştüğü zaman beklerim inşallah...

    BETÜL: Çok sağol..bekliyorum....

    EYLÜLCÜM: Çok teşekkürler bitanem...

    SİHİRLİ SEPET: Çok sağol canımcım...

    ÜMMÜABDULLAH: Sanada hayırlı kandiller canım....Artık bebişlerdenmi,pastalar ve kurabiyelerdenmi yada doğumgününden dolayımı desek acaba bilemiyorum ::)))ama canın sağolsun...Ne zaman gelirsen kapımız açık şekerim...Ewt yoğunluk ve yorgunluktan resimleri ve yazılarımı yükleyemiyorum..En kısa sürede inşallah...Görüşmek üzere...sevgiler ve dualar...

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı uğurlu olsun inşallah,Avrupa yakasına yolum düşerse mutlaka uğramak isterim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. size bir yorum bırakmıştım eşarp isteğimle ilgili aldınız mı acaba.

    YanıtlaSil
  10. merhaba Ayşe hanım...ewt aldım hatta cevapta yazdım...mesajınızı yayınlamadım..adres ve telefonunuz olduğu için...sanırım yayınlamadan cevap yazdığım için gitmedi cevabım...istediğiniz eşarplardan sadece LV 3 şuan elimde yok..yeni satıldı..yerine başka bir tane istermisiniz....yoksa diğerlerini göndereyimmi...haberinizi bekliyorummm...hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  11. tekrar merhaba
    lv 3 olmamasına üzldüm. lv 11 varsa diğer eşarplarla birlikte gönderirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Ayşe Hanım LV 11 elimde var.Yarın istediğiniz eşarpları kargoya verecem inşallah.LV 3 gelirse size haber veririm.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Ayşe Hanım eşarplarınız kargoya verildi.P.tesi elinizde olur inşallah.Ulaşınca haber verirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil