18 Ocak 2011 Salı

HEDIYE ISTEYENLER PARMAK KALDIRSIN LUTFEN(^_^)



Merhabalar Canlar

Ve sıra bende.....

Hediyeleşmek sünnettir,guzeldir,çok guzeldir diyerek söze baslamak istiyorum...Bir sünneti daha hep birlikte gerçekleştirmemize vesile olan Sevgili Eylül'ün baslattığı bu guzel hediyelesme etkinliğine katılmanın buyuk mutluluğu ile devam edeyim sözüme...Ve tabi bu konyla ilgili birkaç Hadis-i Şerif-i de yazmadan gecemicem...

Mümini sevindireni Allahü teâlâ sevindirir
(Müsafeha edin, müsafeha kini, kırgınlığı giderir. Hediyeleşin, çünkü hediye, sevgiyi artırır, düşmanlığı giderir.) [İbni Asakir]

(Hediyeleşin, çünkü hediye, aradaki muhabbeti artırır.) [Beyheki]

(Hediyeleşin, çünkü hediye, dostluğu artırır, kini, düşmanlığı giderir.) [Taberani, Ebu Nuaym]

(Talep etmeden verilen hediyeyi kabul edin!) [Hakim]

(İstemeden verileni alın! O, Allahü teâlânın gönderdiği rızktır.) [Beyheki]

(Davete icabet edin, hediyeyi reddetmeyin!) [Buhari]


(Hediye verene, siz de hediye verin! Eğer verecek bir şey bulamaz iseniz, onun için dua edin ki hediye karşılıksız kalmasın!) [Nesai]

Beni bilenleriniz ve tanıyanlarınız biliyor zaten..belli zamanlarda hediye etkinliğim oluyor..çünkü hiç görmediğiniz,tanımadığınız bir insana birşeyler göndermenin mutluluğu gerçekten çok farklı ve mutlu edici..
Fazla uzatmadan hemen konuya geceyim..işte benim hediyem...daha önce hep Esarp hediye etmiştim..Bu seferki farklı olsun mağazamızdaki ürünlerden olsun istedim..Sezonun trendlerinden olan hem fiyonklu hem dantelli bir hırka sectim..umarım begenirsiniz...şartım yok..sadece yorum olarak istediğinizi belirtmeniz yeterli...aaaa ben şimdiden çok heyecanlandım...aaa kime çıkacak acaba(^_^)





Bu gece 00:00 itibariye baslayıp, yarın akşam 23:30a kadar yorum yazabilrsinz. Bende geleneği bozmıcam..kazananı Random.org aracılığyla belirleyeceğim...yarın akşam saat 23:59 da kazananı açıklayacağım inşallah....

Hepiniz Allah'a emanet olun..Sevgi ve dua ile....(^_^)

55 yorum:

  1. MERHABA BU GÜZEL CİCİYE TALİBİM HERKESE BOL ŞANS :)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş :) Rabbim hepinizin niyetini kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. cok begendim... umarım benim olur demeden edemicem:) cünkü gercekten cooookk cici:) naile toker
    naile.t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. :)) bu da çıkmayacak ama olsun isteyeyim ben yine de :)

    YanıtlaSil
  5. Esarp alisverisinden tanidim sizi ve cok memnun kaldigimi bir kez daha belirtiyorum buradan da :)
    Cekilislerde sansim yok ama deniyorum yinede :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ne güzel bir hırka!!Tabiki ben de varım:))

    YanıtlaSil
  7. Hani öğrenci konuyu iyi bilirde sırf öğretmen söz versin diye çekinerek kaldırıyormuş gibi yapar ya ben de öyle parmak kaldırıyorum. hayırlısı inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle katilmak isterim :) Cok hos ve güzel hediyeleriniz acikcasi bayildim bayildim hehe:)
    Peki belli bisey yapmamiz gerekiyormu katilmak icin? Yani blogda yaninlamak gibi yada farkli seyler ??

    YanıtlaSil
  9. Ben de istiyorum bu ciciyi.İnşallah bana çıkar:/Artık birşey kazanayım yavf:/

    YanıtlaSil
  10. merhaba ;
    çok güzel söz dizisi hazırlamışsınız emeğinize sağlık,bende katılmak isterim...
    teşekkürler..
    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. ayy cok guzel gorunuyor.ben parmağımı kaldırdım.bana çıkar mı ki :)

    YanıtlaSil
  12. bu çekilişte bende varım...

    YanıtlaSil
  13. Bennnnnnnnnnnn istiyorummmmmmm.
    Kim sevmez hediye almayı vermeyi :)

    YanıtlaSil
  14. sans mi nerdeee
    ama yinede katilmak guzel, herkese bol sans ;))

    YanıtlaSil
  15. katılımın için çok teşekkür ederim canım arkadaşım benim,kendin gibi zarif bir hediye seçmişsin,çıkar mı bilinmez ama katılıyorum yine de :)

    YanıtlaSil
  16. takipçinim...
    bu güzel hediyeye herkez gibi bende talibim.
    bu güzel düşünceden ötürü şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
  17. ben de varımm, çok güzelmiiiş. inşallah benim olur :)

    YanıtlaSil
  18. Bende katılıyorummm :)

    YanıtlaSil
  19. Allah'ım dantel ve fiyonk ! beni benden aldı. herkes gibi benim de temennim aynı umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  20. ben de istiyorum nasipse, çok hoş bir hediye

    YanıtlaSil
  21. çok şık umarım benim olur sevgilerimle sevim...
    sevim86@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. bayıldım buna benim olsun nolur:))))


    türktan

    YanıtlaSil
  23. inş bana çıkar:)))

    YanıtlaSil
  24. bende varım inş cok güzelmiş gerçekten herkese bol şans....

    YanıtlaSil
  25. Valla çok güzelmiş bende varım:)

    YanıtlaSil
  26. çok beğendim katılmak isterim umarım şans çok isteyenden yana olur..
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  27. bende varım bu güzel hırkanın taliplileri arasında.........
    allah yolunuzu açık etsin:)

    YanıtlaSil
  28. ELİMİ KALDIRDIM :) KARDEŞİM ÇOOKK BEĞENDİ :)

    YanıtlaSil
  29. çok güzel...
    umarım bana çıkar herkese bol
    şans...
    emine320@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. bayıldım bayıldım ne güzel bi hırka bu çok tşkler..umarım bana çıkar :) ama çıkmazsa da kimin olucaksa güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  31. diğerleri olmadı bu olur belki hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  32. ben çook beğendim daha önce hiçbir yarışmaya katılmamıştım..kısmet bakalım ....
    Nurdan Keleşoğlu

    YanıtlaSil
  33. Ne çok talibi varmış... Bi ben eksiğim.
    Beni de yazın, bakalım ne olcak!

    YanıtlaSil
  34. merhaba, hediyeniz cok zevkli gercekten. sansimi denemek istedim. sevgiler...
    elif ilica
    elif.ilica@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Hirka gercekten cok güzel. yazini hadisi serifler ile süslemen de cok güzel olmus. blog maceranda basarilar dilerim:) sevgi ve selamlar...
    feyza sivrikaya
    feyza.sivrikaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. bayıldımm...şanss hadi gül bana))))

    YanıtlaSil
  37. bende istiyorum inşallah bana çıkar
    Rabia Aydın

    YanıtlaSil
  38. çok güzelll..bu sefer olsun bana çıksın...

    YanıtlaSil
  39. merhaba canım hediye süper düşüncelerin süper ne kadar iyisin bende varım bakalım şansımı deneyeyim

    YanıtlaSil
  40. ben de katılmak istiyorum.umudumu yitirmedim:)

    YanıtlaSil
  41. ne kadar güzel bir hırka
    şansım varsa ne ala :)
    bilmisbalik@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. ben de çok beğendim:) şansımı denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  43. merhaba,izleyicinim,kampanyayı kaçırdım diye üzüldüm ama çok şükür bu gece sonmuş,sevindim.Görür görmez hayran oldum hırkaya.Böyle bir şeye o kadar çok ihtiyacım var ki,inşallah bana çıkar.
    kampanyayı facebookta duyurdum.
    http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/profile.php?id=100000736512401

    gülay çetinkaya
    glcenaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bende istiyorum bendee:D çok güzel yaaa

    YanıtlaSil
  45. çok şeker, ben de istiyorummmm. :)

    YanıtlaSil
  46. bende talibim bakalım bu güzel cici kime gider

    YanıtlaSil