17 Ocak 2011 Pazartesi

TATLI MI TATLI BIR BLOG VE BIR KITAP ONERISI...



Merhabalar arkadaslar,

Bloga donusumun ilk postunu artık paylasayım dedim...Aynı postta birden fazla konu var..bilginiz olsun...hadi bakalım baslayalım...

uzun bir suredir paylasmak ve soz etmek istedigim bir blogu tanıtarak baslamak istiyorum..malumunuz yoğunluktan vakit bulamadım..ama tasarlanan son pastayı gorunce...aaa benim blog arkadaslarımda bu pastaları gormeli dedim..şu manzaranıj guzelliğine bir bakarmısınız?kesinlikle ziyaret edilmesi gereken bir blog..hele hele pastaları seviyorsanız...ve tabiki pastanelerdeki tadsız,yapay,yağlı kremalı pastalardan artık sıkıldıysanız bu ev yapımı özel tasarım pastaları gorunce bayılacaksınız...ozellikle ozel gunlerinizde doğumgunu,yıldonumu,çocugunuzun basarı gunlerinde veya ozel kutlamalarınızda,hatta gunlerinizde ve misafirliklerinizde bile bu pastalardan sipariş verebilirsiniz...Bende boyle yaptım...oglusumun gecen ay olan dogumgunundeki pastalarıda bu pastalardan ikisi..biri Caillou'lu pasta diğeride, top şeklinde ki pasta...iki ayrı doğumgunu olduğu için iki pastası olmuştu...Bir cok cocuk gibi benim kucuk prenste Caillou hastası...O ve anaokulundaki arakadaslarının pastayı gorunce cıglıkları ve sevincleri gorulmeye değerdi..(^_^)Rabbim hayatımızın nesesi evlatlarımzıı her turlu kaza ve beladan korusun ve yuzlerini hep guldursun insallah...Emin olun pastalrın goruntuleri kadar lezzetleri de harikaydı(^_^)
blog sahibi ailemden biri,yengem olur diye söylemiyorum (^_^)gercekten pasta tasarımı konusunda çok yetenekli...Kendisini buradan tekrar tebrik ediyorum bu guzel tasarımlar için..
neyse fazla soze ne hacet,pastalar yeterince konuşuyor...
buyrun lutfen.... azumutfak












Bir başka paylaşmak istediğim konu bir kitapla ilgili..çoğumuz anneyiz, çocuğumuz var...veya teyzeyiz,halayız...herkes az çok HIPERAKTIVITE VE DIKKAT EKSIKLIGI hakkında birseyler duymustur ve biliyordur...cogu ebeveynler cocuklarında ki bu durumu faredemiyorlar...ve bu cocuklarının egitim hayatını gercekten olumsuz etkiliyebiliyor...her yaramaz hiperaktif demek değil, yada saatlerce bilgisayar karşısında sadece oyun oynayan cocuk hiperaktif olamaz diyemeyiz..çünkü bu durumun çok çeşitli safhaları var...egitimin içinde olan biri olarak dikkat eksikliğinin cocukların basarısını ne kadar dusurduğunu biliyorum...zamanında tespit etmek ve birseyler yapmak en doğrusu...Bu konuda bu ay bir kitap hediyesi var... BABY AND YOU Dergisi 2.yıl hediyesi olarak İstanbul Tıp Fakültesinin ünlü Doçentlerinden Doç. Dr. Osman Abalı'nın "HIPERAKTIVITE VE DIKKAT EKSIKLIGI" isimli kitabın hediye ediyor...Derginin fiyatı 4.5 TL Gerçi bana bedavadan geldi..Benim icin dunyanın en degerli varlılarından olan canım Ablam bu dergide calısıyor ve cocuklarla ilgili her turlu etkinlik, faaliyetten de beni haberdar ediyor ve yararlanmamı saglıyor...Bundan sonra bende sizleri haberdar edicem insallah..derginin fiyatını düşününce, yazarın bu konudaki uzmanlığını göz önünde bulundurunca ve bu konuda yani hiperaktivite ve dikkat eksikliği ile ilgiliyseniz kesinlikle bu kitabı kacırmayın...Kitabın içeriğini inceldim çom yönlü tavsiyeler ve çözüm yolları var...kesinlikle yararlı bir kaynak...Çünkü almak istersek dışarıdan zaten bu fiyata alamayız....sizleri bilgilendireyim dedim canlar....






Bu arada bir kac gundur aldıgım mail ve mesajlarda Magazamızdaki yeni urunleri tekrar blogda paylasmamı isteyen arkadaslar resimleri blogda paylaşmamı istiyorlar...Facebook kullananalar zaten oradan takip edebiliyor ama facebook kullanmayanlarda var..bu yüzden isteyenler için tekrar paylaşımlarada baslıcam inşallah...

Şimdilik bu kadar yeterince uzun oldu zaten...Çarşamba hediye etkinliği için sayfaya ugramayı unutmayın kacırmayın canlar...

Herkese sevgiler...

3 yorum:

  1. kitap önerisi için sağolun
    dergiyi bulabilirsem alacağım

    YanıtlaSil
  2. :D Senacığım,bu güzel yorumların ve iltifatların için vedahi reklamın (:P)için teşekkür etmeden geçemedim :D çocuklar konusundaki içten dilek ve dualarına bende içten amin diyor ve en kısa zamanda görüşelim diliyorum :)))
    bahsettiğin kitap ta hakikaten okunmaya ve yararlanmaya değer canım. paylaştığın için gerçekten teşekkürler....
    güzellikleri paylaşma noktasdında buluşmak ve görüşmek dileği ile....
    baki muhabbetle.Allah'a emanet ol.....

    YanıtlaSil
  3. Haydi Mutfaga: Rica ederim..Büyük marketlerde ve gazete-dergi bayilerinde rahatlıkla bulabilirsiniz...

    Ümmü Abdullah: rica ederim ne demek canım...evet en kısa sürede görüşücez inşallah tatil yaklaştı(^_^)sevgi ve dua ile....

    YanıtlaSil