19 Ocak 2011 Çarşamba

VEEEEEEEEEEE KAZANANNNNNNNNN ACABA KIMMM?

KIM? KIM? KIM ?

LAfı uzatmadan direk konuya geceyimki heyecanı bozamayayım..


kazanan 55 yorum arasından 15.yorumu yapan SEVGİ TUNCER DALKILIC

Kendisini tebrik ediyorum...Hırkayı guzel gunlerde giyin ve giydikçe beni hatırlayın inşallah Bana isim ve adres bilgilerini esarpkolik@gmail.com adresine gönderirse hemen yarın kargoya verebilirim...

Yanlız birşeyi çözemedim..Demin Random.org çizelgesinde 15 sayısı çıkmıstı..ama ben postta paylaştığımda görunmuyor..bu neden oldu arkadaşlar anlayamadım...Kusuruma bakmayın..::(

böylece bir guzel etkinliği yaptık..Ama bitmedi tabiki etkinliğimiz devam ediyor...Ayrıca Bu etkinlik davetiyle blogada dönmüş oldum..bunada ayrıca mutluyum...

Bu arada mağazamızda indirim basladı...Facebooktan gorenler olmuştur..ama yarın sizin için buradada bazı indirimli ürünleri ve yeni eşarplarıda paylaşıcam inşallah..

Herkese hayırlı guzel gunler dilerim...

1 yorum:

  1. Oooooo hepsi de birbirinden güzel ama ben en çok ilk sıradaki resimdekini beğendim, çok kullanışlı görünüyor.. Fiyatını faceden öğrenirim artıkın.. :))

    Bu arada senin için uygunsa eğer 14 şubat sebebiyle çiçeksepeti . com sitesinden yaşadığım mağduriyetimden dolayı bi yazı eklemiştim bloğuma, istiyorum ki daha çok kişiye ulaşsın ve benden başka insanlar mağdur olmasın, onun da linkini vererek eşarpkolik okuyucularını da bilgilendirmek istiyorum, uygunsa yayınlarsın;

    http://incicicegim.blogspot.com/2011/02/ciceksepeticoma-yaziklar-olsun-benden.html

    selametle.. :)

    YanıtlaSil