1 Haziran 2010 Salı

ANKETİM VAR KOMŞULAR.....ACABA BLOGDAŞLARIM HANGİ MARKALARI TERCİH EDİYOR????...


ACABA EN FAZLA HANGİ MARKALAR TERCİH EDİLİYO??? ÇOOOOOK MERAK ETTİM...
Selam arkadaşlar...

Ufak çapta bir anket yapmak istiyorum. Malum konusu e-ş-a-r-p . Bilinen ve tercih edilen yerli veya ithal birçok marka war. Acaba benim blogcu arkadaşlarım ve izleyicimlerim gerçek hayatlarında en çok hangi markaları tercih ediyolar ve hangi marka eşarp takıyolar.

Bakalım sonuç nasıl çıkacak en fazla hangisi tercih ediliyo...

Bir başka sorumda malum haftaya inşallah satış bölümüm açılacak. Yeni Eşarplarımı bekliyorum hala gelemediler ::(((Bu konuda da fikirlerinizi almak isterim çünkü fikirleriniz çook önemli. Bu blogda ithal eşarplardan en çok görmek istediğiniz markalarıda söylerseniz çooook sevinirim. Benim düzenli sattığım markalarım var zaten ama belki sizin istekleriniz doğrultusunda başka markalarıda ekleyebilirm....

kısa veya uzun farketmez yorumlarınızı ve tercihlerinizi bekliyorum bildirirseniz çooook sevinirim...

AKLIMA GELEN BAZI MARKALAR:

Vakko,Aker,Armine,Akel,Arancia,Cacharel,Ugoza,Belli,Pierre Cardin,Burberry,Gucci,Chanel,,Dior,Hermes,Bvlgari,Louis Vuitton,Coach,Ferragamo,Loewe,Valentibo,Vismara......(unuttuklarım olmuştur hatırlatın lütfen)

KISACA:

1)Siz hangi marka eşarplar tercih ediyosunuz?

2)Bu blogda hangi marka eşarpların satışını istersiniz?

HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLER .....(*_*)

23 yorum:

  1. Hepsi hepsi ama birde armanda ve karaca kullanıyorum çok memnunum..kolay gelsinn ve merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben Armine burbery Aker tercih ediyorum tabi çeşitleri değişio twil ipek vs.. Aa bak Akel de güzel bu sene dikkatimi çekmeye başladı aslında güzel ve uygun fiyatlı eşarplar olsa tam süper olur bi de eşarplara uygun tesettür kombinler... benm blog da yayınlamaya başladım eşarplarmm tesettür kombinlerim çok ii oluo fikir edinebilioz sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yaşadığım şehirde öyle çokda fazla markayı bulamıyoruz açıkcası ipek olarak MİRAY, AKER, ARMİNE, UGOZA, ARANCİA, PİERRE CARDİN, SARAR,ÇİSİL, BONA SERA
    Bunlar en çok rastladıklarım bunun dışında çok da fazla marka olduğu sanmıyorum.
    Tercihme gelirsek en çok ARMİNE! UGOZA, BONA SERA, MİRAY, ÇİSİL..

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım benim kulandıklarım genellikle vakko aker bubery louıs vuitton gucci ve blogda da bunları daha çok görmek isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ben en başta Vakko tercih ediyorum.. güneşte yağmurda hiçbirşey olmuyor ufacık bi renk değişikliği bile... 5-6 senedir günlük taktıgım vakko var başımda... üç beş kere de pierre cardin aldım onlarında ipekleri çok hoş yumuşacık. iki tane LV twill ipek eşarbım var onları da çok seviyorum... LV desenleri artık çok görür olduk. Hermes güzel, Valentinonun desenleri asil... Bvlgari ise klasik...

    YanıtlaSil
  6. öncelikle bloğunuz hayırlı olsun...genellikle ARMİNE yi tercih ediyorum...ama hoşuma giden başka marka eşarpları da tercih ediyorum...

    YanıtlaSil
  7. vakko israil markası olduğu için tabiki tercihim değil.armine,akel,burberry genel tercihim .onun dışında beğendiğim ve ba ayakışan eşarpları markasına önem vermeden kullanıyorum canım...

    YanıtlaSil
  8. armine kullanıyorum
    Lois Vitton satışı olabilir

    YanıtlaSil
  9. En çok Pier ve Aker desenlerini tercih ediyorum. Deseni güzel olursa çakma eşarplardanda olabilir. Valentino puanlı eşarp çok güzel satışa onu koyabilirsin. Keseme uyarsa alırım :)

    YanıtlaSil
  10. Müslüman bir bayanın başını örtmek için İsrail malı Vakko kullanıyor olması çok ilginç ve saçma olur. Ben Aker tercih ediyorum ama marka saplantım yok. Neyi beğenirsem onu alıyorum. Ayrıca Aker'e de hiç sezon fiyatı vermedim. Hep eski sezon alırım. İsrafa gerek yok.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili

    SEVİM,YEŞİL DÜNYAM,SEBEPSİZ,ZEKİYE,İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK,SİHİRLİ SEPET, LATHINNAA, HAYDİ MUTFAĞA,GÜLDEM, KİRAZZADE

    hepinize fikirlerinizi ve tercihlerinizi sunduğunuz için çoook teşekkür ederim.önümüzdeki hafta çekiliş sonucundan sonra inşallah eşarp satışı başlayacaktır.Resimleri çekmeye başladım bile (*_*) ilgilenenler takipte kalsın.

    Güldemcim istediğin Valentino tek kaldı. 5 adet vardı bitti. onun da talibi çok hatta kendime bile ayırmadığıma pişman oldum. takipte kalırsan eminim kesene uygun hoş eşarplar bulacaksın. belki o tek kalna valentinoyu bile...sevgiler

    Ayrıca arkadaşlar adsız olarak gönderilen 2 mesajı yayınlamıyorum. Herkesin tercihi kendine. uygun dille vakko tercih etmeyenler veya marka tercihi olmayanlar söyledi zaten. ama uygun olmayan bir dille burada tercih edenlri eleştiren, suçlayan 2 ADSIZ yorumu karşılıkla sataşma olmasın diye yayınlamıyorum. keşke fikirlerinin arkalarında kalıp isimlerini beyan edebilselerdi...keşke...

    YanıtlaSil
  12. ben en cok aker kullanıyorum, ama akel genc koleksiyonu da cok ilgimi cekti bu sene.. 2tane edindim bile:) desenleri yasıma hitap ediyo.. yasadıgım sehirde malesef bulamıyorum cok cesıtlı ve güzel esarplar... sanal ortamdan alısveriş ii oluyo, özellikle de konu esarp olunca:) bi de markaya baglı kalmadan güzel desenli, uygun fitatlı esarplar da getirmenizi rica ediyorum:) bütcemize uygun olsun lütfen.. herkesin alabilecegi türden yani.. simdiden bol satıslar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar ben 24 yıldır tesettürlüyüm bu zamana kadar aker ve pierre carden kullanıyordum yalnız aker 2010 serisinde 5010 borkodlu eşarpta iskambil kağıtları kullanmış bundan sonra asla kullanmayacağım..Ankara da öyle ithal eşarplar çok fazla yok ve İstanbul a göre fiyatları uç noktada var olanlarında..sanırım netten ilk alşverişimi eşarpla yapacağım hermes, lous vuitton yada gucci düşünüyorum bunların desenlerini çok beğeniyorumm sevgiyle kalınn....... bu arada beni yeni bir izleyicinim sevgili eda bloggerimide yeni açtım fakat izlemekten düzenleme yapmaya fırsat bulamıyorumm;)

    YanıtlaSil
  14. Bu arada adın Eda mıydı nedense öyle kalmış aklımda ..özür dilerim yanlışsa şimdiden....yeni kullanmaya başladığım için blogger hizmetini arada başka bloggerlere geçiş yapabiliyorummm...:S)))tabi kim kimdi tam kestiremiyorummm..sevgiyle..

    YanıtlaSil
  15. slm .blogun çok şeker.ben hiç bir eşyamda markacı olmaıdım.yanlış anlaşılmasın.yani illa bundan olsun dediğim bir şey yoktur.tabi marka kaliteyi arttırır.ama benim kadar eşarbını hor kullanan biri yoktur sanırım.bu yüzdende bir eşarba en fazla 25 vermişimdir.birtanede pierre cardin.aldım geçen..ha hediyelerim var ugoza,bir iki markada daha var ama tam isimleri aklıma gelmiyor.

    YanıtlaSil
  16. Naile: canım iyi dileğin için çok teşekkürler. eminim blogumda bütçene uygun hoş şeyler bulacaksın.

    zeynep: canım adım Ela değil ben adımı hiç söylemedim. ama önemli değil.dediğin markaların hepsi olcak bu blogda.ptesii inşallah satış başlıyo.

    uğurböceği:fikrini paylaştığın için teşekkürler canım.

    Ela : hoşgeldin canım takipte kal. birçok marka olcak.

    YanıtlaSil
  17. benimde her üründe olduğu gibi marka takıntım yok kağıt eşarp denilenler varya tam yazlık ve tam benlik onları tercih ediyorum.ugoza nın modellerinede bayılıyorum aker den de eşarplarım var bu şekilde.şimdiden bol satışlar

    YanıtlaSil
  18. Hahha! Vakko kullanmayan müslüman arkadaşlar 1-NOKİA
    2-MC DONALDS
    3-VAKKO
    4-PROFİLO
    5-CARREFOUR
    6-KOMİLİ
    7-SARALLE
    8-PANTENE
    9-ELİDOR
    10-RECOİCE
    11-BLENDAX
    12-DOVE
    13-LUX
    14-CLEAR
    15-İPANA
    16-SİGNAL
    17-COLGATE
    18-ORKİD
    19-CİF
    20-VİM
    21-DOMESTOS
    22-REXONA
    23-COCA COLA
    24-FANTA
    25-PEPSİ
    26-YEDİGÜN
    27-FRUKO
    28-SPRİTE
    29-SENSUN
    30-SCHWEPPES
    31-TURKUAZ
    32-LİPTON
    33-TANG
    34-CAPPY
    35-ARİEL
    36-OMO
    37-YUMOS
    38-ALO
    39-ACE
    40-RİNSO
    41-SANA
    42-KENT
    43-KNORR
    44-MAGNUM
    45-PANDA
    46-ALGİDA
    47-CARTEDOR
    48-CORNETTO
    49-DANONE
    50-VİVİDENT
    51-FİRST
    52-CALVE
    53-NESTLE
    54-NESCAFE
    55-NESQUİK
    56-KİTKAT
    57-MİLKA
    58-JACOBS
    59-MİLKYBAR
    markalarını da kullanmıyor muymuş çok merak ettim. Konuyu saptırmaya ne kadar meraklısınız arkadaşlar.. Bırakın bu "birisi laf etse de sataşsak" modunu.. Kendinize daha İLGİNÇ ve SAÇMA şeyler bulun ;) Lütfen eşitlik ve cevap hakkı durumunu göz önünde bulundurarak bu iletiyi yayınlayınız..

    YAĞMUR SARGIN
    isteyeni bloguma da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  19. Yağmurcum tabiki yayınlarım yayınlamazmıyım.öncelikle bloguma hoşgeldin ve yorum bıraktığın için teşekkür ederim.seni tanımıyorum ama şuan kendime çok yakın hissettim.çünkü kalplerimiz birmiş.iki dirhem bir çekirdek "arkadaşın postunu demin gördüm ve aynı konuya bende değindim.belki okumuşsundur.ben bu anketi farklı amaçla yapmıştım zaten ama insanlar tercihlerinde özgür olduğunu düşündüğüm için böyle bir anket düzenledim.Önemli olan zaten dönemlik müslüman olmamak.sevgiyle kal.herzaman beklerim canım.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim eşarpkolik hassasiyet ve eşit yaklaşımına. Buranın izlenmeye değer bir blog olduğu kanısına varıyor, izlemeye alıyorum :) Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldin Yağmurcum...her zaman beklerim canım... görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  22. sound of the rain, bu saydıklarından sadece Pantene ve Signali kullanıyorum. Diğerlerinin İsrail malı oldugunu bildiğim için kullanmıyorum. Pantene ve Signali de bırakmayı düşünüyorum. Ayrıca, hiçbirimiz dört dörtlük olamayız ama elimizden gelenin en iyisini yapmakla mükellefiz. Bu saydıkalrınızdan sadece birini bile kullanmasak karda sayılırız.

    YanıtlaSil