11 Haziran 2010 Cuma

EŞARP BUTİĞİM AÇILMIŞTIR....BLOGA DAVETLİSİNİZ...EŞARPLARA VE FİYATLARA BAKMAYI UNUTMAYIN.....

TÜM EŞARPLAR % 100 İTHAL'DİR
TWILL-İPEKTİR
RESİMLER KENDİ ÇEKİMİMDİR.RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ EŞARP GÖNDERİLECEKTİR.
ŞUAN İÇİN RESİMDEKİ EŞARPLARDAN BİRER ADET MEVCUTTUR.
SATILMIŞ BİR EŞARPTAN İSTEDİĞİNİZ TAKDİRDE FİRMAYA SORABİLİRİM.

NASIL MI SATIN ALABİLİRSİNİZ?

İŞTE YAPMANIZ GEREKENLER:

- HER EŞARBIN ALTINDA KODU YAZILMIŞTIR.İSTEDİĞİNİZ EŞARBIN KODUNU YORUM OLARAK YAZABİLİRSİNİZ.

-ÖDEMELERİ BANKA HAVALESİ VEYA PTT POSTA ÇEKİYLE YAPABİLİRSİNİZ.KARGO ÜCRETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.ÖDEME YAPILIR YAPILMAZ KARGOYLA YOLLUYORUM.1-2 GÜN İÇİNDE ELİNİZE ULAŞIYOR

-PTT KARGO ŞEHİR İÇİ 3TL-ŞEHİR DIŞI 4 TL

BAŞKA SORULARINIZ İÇİN YAZABİLİRSİNİZ: esarpkolik@hotmail.com


EŞARP FİYATLARI:

GERÇEK HAYATTA UZUN SÜREDİR YAPIYORUM BU İŞİ AMA BLOGDAN VE FACEBOOKDAN YENİ SATIŞ YAPACAĞIM İÇİN KISA BİR SÜRE SİZLER İÇİN ÇOK ÖZEL FİYATLAR...KAÇIRMAYIN...

VALENTİNO EŞARPLAR: 35 TL+KARGO

DİĞER TÜM EŞARPLAR: 30 TL+KARGO

8 yorum:

  1. canım butiğin linkini göremedim ben ya...

    YanıtlaSil
  2. canım bir önceki postta görebilirsin eşarpları...aslında ayrı bir kategori açacaktım henüz beceremedim.şimdilik böyle olsun. bu arada eşarbını bugun kargoya verdim.hayırlısıyla elini ulaşır inşallah.ulaştığında lütfen haber ver de içim rahatlasın....

    YanıtlaSil
  3. merhaba dier eşarpalr 30+ kargo demişin kargo dahil 30 milyonmu?? bide size facbookta ekeldm kabl edersnz svnrm :)

    YanıtlaSil
  4. essetual: canım hayır 30 tl eşarbın fiyatı artı kargo ücreti demek istedim...facebooka da bu akşam resimleri yuklüyorum.orayıda yeni açtım zaten tamamlanınca gelen tüm arkadaşlıkları kabul etcem...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim kusura bakma farkedemedim... pinar kahraman benim face de beni de kabul edersen sevinirim... bol satışlar inşallah...

    YanıtlaSil
  6. 35 tl tamam anldımm :) bi eşarp var begendm bakalım ayarlasam alıcam ;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Bern HR1 e talibim:)Ayrıntıları ogrenmek istiyorum..(hesap numarası vs:))

    YanıtlaSil
  8. essetual:canım istediğin zaman haberleşiriz umarım beğendiğin eşarp satılmaz...

    2 dirhem 1 çekirdek: sağol canım inşallah dediğin gibi satışlar bol olur...ayrıca facebooku tamamlıyıca seve seve eklicem seni...

    bahar: canım eşarbı beğendiğine sevindim.mail adresini yazarsan sana hesap bilgilerini gönderebilirim...

    YanıtlaSil