5 Haziran 2010 Cumartesi

EŞARPKOLİKLERİMMM EŞARPLAR GELDİ...(*_*)SATIŞ BAŞLIYORRRR...


Yaşasın tatilim başladı.Dersler bitti.Ben okulda çalışmayı bırakıp özel dersin rahatlığına alışmış bir öğretmen olduğum için tatilim şimdiden başladı.sbs yi de atlattık.yaşasın dinlenme....

Artık blogumla ilgilenme vaktim.Yarından itibaren çalışmalara, blogumu düzenlemeye ve kafamdaki güzel şeyleri paylaşmaya başlıcam inşallah.Halen blogda kategori yapmayı başlıklar altında bölümlere ayırmayı çözemedim.çünkü farklı bölümlere ayırcamayı düşünüyorum.çözdüğüm an yüklemelere başlıcam. bu konuda yardımcı olacak varsa çooooooook sevinirim.


Bir diğer güzel haberde eşarp satışını dört gözle bekleyen eşarpkoliklere...

Sonunda geldi eşarplarım ve en kısa sürede beğeninize sunulacaktır. Sanırım 2 gün
içinde tüm eşarpların resmi çekilmiş, etiketlenmiş ve hem bloga hemde facebooka
yuklenmiş olacaktır. neler var neler....sezonun gözde rengi pudra pembesi, saks
mavisi, başka mı neler kırmızılar, griler,siyah beyazlar,kahveler....
Louis Vuitton, Gucci, Hermes, Dior, Burberry, Ferducci, Chanel, Longchamp ...hepsi burada

Takipte kalın.Hafta başı satış başlıyorrrrrrrr........(İNŞALLAH)

KUCAK DOLUSU SEVGİLER BENDEN SİZE OLSUN.....

4 yorum:

  1. pudra pembesi louısvuitton varsa benim olsun.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Bu eşarpların açık şekilde resimlerini yüklemenizi bekliyorum.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Neclakasnik: canım hangi modelden bahsettiğini bilemiyorum 2 gün içinde yayınlıyyorum...modeller bakarsın..özel isteklerinizi de değerlendirecem .ithalatçı firmada varsa sizi için getirmeye çalışırım.


    Makcig: canım merak etme hepsinin açık halde net resimleri olcak.

    Yeşil dünyam: haklısın beklettim. ama o kadar eşarbı 2değişik şekillerde çek,bilgisayara aktar, etiketle....bayağı uzun sürdü..kusura bakmayın.bir yandanda çekiliş listesini hazırlıyorum katılım çok olunca tek tek kontrol ediyorum şuana kim şarylara uymuş diye... hak geşmesin dimi ama..inşallah 2 gün sonra eşarplar beğeninize sunulacak...sevgiler..

    YanıtlaSil