29 Haziran 2010 Salı

HAFTANIN KOMBİNİ....
















Haftalık programımızın bugun ikinci günü.Ve salı günleri kombin paylaşma günüm.İşte bu haftanın kombini.

Sezona uygun pudra rengi kısa bir ceket tercih ettim.Altına kahve tonlarında bol paça pantolon veya diğer bir deyişle pantolon-etek tercih ettim. bu modeli gerçekten çok seviyorum.Çok rahat ve çok kullanışlı.Ceketin içine pantolonun birkaç ton açığı bir bluz, çanta olarakta yine uyumlu pudra rengi küçük asmalı bir çanta seçtim.

Eşarp olarakta Coach kahve-bej-pudra rekleyiyle harmanlanmış eşarbını seçtim.Bu eşarbı değişik renklerle kullanabiliyosunuz. çok seviyorum bu eşarbıda..

Umarım bu paylaşım sizlere de fikir verir.sizinde kombinlerinizi bekliyorum.Unutmayın perşembe sizin gününüz.Paylaşmak isteyenler esarpkolik@hotmail.com gönderebilirler.Bekliyorum..

MERAK EDENLER İÇİN NE? NEREDEN....????

PUDRA RENGİ CEKET: MANGO

PANTOLON-ETEK: LCW

BLUZ:BY GLY

ÇANTA: BAKIRKÖY (adını hatırlayamadığım bir çantacıdan)

EŞARP: COACH(eşarpkolikler eşarbın mavisi blogun eşarp butiği bölümünde halen satışta)

18 yorum:

  1. blogunuza şans eseri düştüm ve gerçektende bayıldım öncelikle allahın emri olan kapanmayı böylesine güselliklerle özendirici olarak göstirdiğiniz için size çok çok teşekkür ederim bazı insanlar varki bizm gibi düşünenlere öcü gibi bakıyorlar herneyse ellerinize sağlık blogunuzu çok beğendim iznizle izlemek isterim banada beklerim sizi sevgiler
    http://modadunya.blogspot.com/
    http://ikimiz-2.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir kombin olmuş. Renkler birbirine çok uyumlu.

    YanıtlaSil
  3. iki dirhem bir çekirdek:Sağol canım.sevgiler

    İkimiz:Bloguma hoşgeldiniz.beğendiğinize çok sevindim.yeni bir izleyicim olduğu için ayrıca sevindim.Güzel sözleriniz içinde çok teşekkürler. o sizin güzelliğiniz.herzaman beklerim.hemen ben de bloglarınızı inceleyeceğim.görüşmek dileğiyle.Sevgiler

    İlkay:Teşekkürler canım.Paylaşımlarım devam edecek.sevgiler

    Lamba 821: Beğendiğinize sevindim bencede diktirin çünkü çok kullanışlı ve rahat.Eşarp 30 TL.Bide kargo ücreti.Ewt Daha önce gönderdim Almanyaya.PTT kargoyla gönderiyorum.düşünürseniz haberleşelim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. evt dsnyrm ama kargo cok daha pahali olmazmi
    benim bir fikrim var bilmem olurmu
    ben ziraat bankasindan parayi yollasam sizde mektup zarfina koysaniz olurmu. galiba böylece daha uygun olur sanirim...bana haber verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. UĞURBÖCEĞİ: Sağol canım

    LAMBA821:Ben sizin için yarın Ptt den bilgi alırım.Hem kargo ücretini öğrenirim hemde mektup zarfında gönderebilirmiyim bilgilendiririm sizi.Sadece tek bir eşarpmı istiyosunuz ona göre fiyat alayım.Yalnız benim ziraat bankasında hesabım yok.Ama sanırım ordan benim bankama da havale yapabiliyosunuz. Yarın sizi inşallah bilgilendirecem.Görüşmek dileğiyle ...sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. tsk ederim. su anda denemek amaciyla tek bitaneye talibim.. eger hersey yolunda giderse esearplarimi hep sizden alirim.. ziraat bankasinda isme yolliyabilirim...hesap olmasada olur. western unionda olabilir belki

    YanıtlaSil
  7. LAMBA821: Peki dediğiniz iki yoldan birini deneriz.Ben yarın en ucuz şekliyle nasıl gönderebilirim.sizin için araştırcam.Akşama doğru ewe gelecem.Sizi hemen bilgilendiririm.İnşallah bir aksilik çıkmaz memnun kalırsınız...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bi kombin olmuş. Bluzunu tam olarak nerden aldın ben bu aralar bişey bulamıyorum da :(

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Glc:Bluzumu oliviumdan By Gulay mağazasından almıştım...Bu tarz bluzlar çok oluyor orada..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim ama ümraniyede oturduğum için bana ters kalıyo :(

    YanıtlaSil
  11. Acaba sorma imkaniniz oldumu??

    YanıtlaSil
  12. Sordugunuz icin tesekkür ederim keske zarfda nasil gönderilir diye sorsaydiniz biraz pahaliya patliyabilr bana. Daha6 euro ziraat bankasina ödemem gerek havale icin western union dan yollarim orda 5 euro toplam siz 45 ytlmi istiyosunuz benden esarp icin?? Peki zarfta olsa???? Hakiniza girmek istemeem ama uygun olsa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  13. Bu hafta zarfta gönderme şeklini de soracam mutlaka sizin için.bilsemki sapasağlam elinze ulaşacak katlayıp mektup zarfına koyup gönderirim emin olun.kesinlikle bende sizin için en uygun yolu bulmak isterim.Bana birde bulunduğunuz şehri bildirirseniz çok sevinirim.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  14. tesekkür ederim size tekrar... insallah basörtü daha bitmemistir:(( cok üzülürüm cünki tam benim renklerim...ben stuttgart´danim...bati almanyadan. bi deneriz. insallah bisey olmaz

    YanıtlaSil
  15. bana mail adresinizi yazabilirmisiniz rica etsem size bir öenrim olacak da...

    YanıtlaSil