26 Haziran 2010 Cumartesi

BLOGUMDA YENİLİKLER VARRRRRR DOSTLAR.


Selam Arkadaşlar,

Öncelikle herkese ailesiyle, sevdikleriyle güzel bir tatil günü dilerim.Pazarınız güzel geçsin inşallah....

Biraz bloguma yenilik yapma vakti geldi dedim ve düşündüm, taşındım birazda kaşındım ::)) şöyle bir karar verdim.

Artık blogumun haftalık programı olacak. Her gün başka bir post yayınlayacağım inşallah. dilerim ilginizi çekecek postlar olur.Bu postlar da sizlerin de katkısı olacak elbette. Nasıl mı birazdan anlayacaksınız bunu.

Haftalık program demiştim değilmi. Nasıl mı?İşte böyle bir program:

PAZARTESİ - HAFTANIN EŞARBI: Başlığı okurken nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim. Artık pazartesi günleri satışa koyduğum eşarplardan biri haftanın eşarbı olacak. Peki bu eşarbın özelliği ne olacak. 1 hafta boyunca o eşarp indirimli olarak satılacak. gelelim salı gününe....

SALI - HAFTANIN KOMBİNİ: Salı günü kombin paylaşma günüm olacak. Kendi hayatımda giydiğim kıyafetleri ve eşarpları sizlerle paylaşacağım umarım size de fikir olur. ve tabi yorumlarınızı da beklicem...

ÇARŞAMBA - HAFTANIN EŞARP TAVSİYESİ: Evet çarşamba günleri sizlere satıştaki eşarplarla ilgili önerilerim olacak. Mesela beyaz bir ceket ele alacam, veya kırmızı bir gömlek..vb.. bunlara uygun satıştaki hangi eşarpları alabilirsiniz kombin yapabilirsiniz bunlar hakkında ufak önerilerim olacak umarım beğenirsiniz ve işinize yarar...Sizde yazabilir öneri verebilirsiniz mesela diyebilirsiniz kahverengi bir trençkotum var hangi eşarplar uygun olur. Sizde yönlendirebilirsiniz. Önerilere açığımmmm.....

PERŞEMBE - SİZİN KOMBİN GÜNÜNÜZ: Perşembe günleri de sizin paylaşmak istediğiniz kombin örneklerinizi ve eşarp modellerinizi paylaşacam. Bu konuda ısrar çok olduğu için böyle bir bölüme de yer vereyim dedim. herkes birbirine fikir veriyor ne de olsa..Kombin örneklerinizi bekliyorum lütfen bana gönderin ve her konuda yazın. Bakalım ilk kombin kiminki olacak kısmet..:::))))
esarpkolik@hotmail.com

CUMA - HAFTANIN LEZZETİ : Gelelim cuma gününe. Ben cuma gününü haftanın lezzeti olarak belirledim. Lezzetli ama pratik tarifler paylaşmayı düşünüyorum Bu sene haftanın bir günü İsmek Yemek kursuna gittim ve orada çok güzel tatlar öğrendim.Bunları paylaşmak isterim. Aslında haftalık programa bakınca hepsi kombin ve eşarplarla ilgili bu çok mu abes kaçtı???? bak şimdi kafama takıldı.Siz ne dersiniz. Cuma günü haftanın lezzeti günü olsunmu yoksa başka bir tavsiyeniz varmı lütfen yorum ve tavsiye yazın bekliyorum.

HAFTA SONU: hafta sonlarını ksıtlamadım. Serbest bıraktım. her konuda paylaşım olabilir.

Yarın Allahın izniyle programı uygulamaya başlıyorum.Görüşmek üzere...

Umarım Haftalık blog programını beğenmişsinizdir.Farklı değişik önerileriniz varsa lütfen paylaşın.

Paylaşmak istediğiniz kombinleri göndermeyi unutmayın..bekliyorum.

esarpkolik@hotmail.com

Kendinize iyi bakın....

Sevgiler....(^_^)

2 yorum:

  1. harika :))) babamın haftalık planları geldi aklıma :)) öğretmenlerin doğasında var demek ki...

    YanıtlaSil
  2. sanırım haklısın canım...öğretmenlerin hayatından programlar,planlar hiç eksik olmaz::))

    YanıtlaSil